יום ראשון, מאי 06, 2007

comics: Work Is Not Hell 4 (hebrew)

6 Comments:

At 12:59 לפנה״צ, Anonymous פטר said...

בקשר לרעיון דבילי:
סבבה, למה לא

 
At 5:09 אחה״צ, Blogger מרווש' said...

ראיתי את כל העבודות שלך גם כאן, גם בבמה פתוחה וכמובןכמובן בחוברת המסריחה (בשתיהן) ואתה ממש טוב.

חהחה ולי יש חתימה שלך :)!

 
At 12:44 לפנה״צ, Anonymous פטר said...

בקשר לרעיון דבילי:
הקולאז' ממש יפה
אבל, הבועת דיבור נראה לי קצת תלוש
לא יודע, אני לא מתחבר כל כך לבדיחות צבא בכלל. אז אולי אני לא דוגמא
ההכרות היחידה שלי עם צבא זה פגישה אחת עם הקב"ן
ונראה לי שהדבר האחרון שהייתי חושב שמישו יגיד לו זה "אני שבוז". מה אתה אומר?

 
At 12:01 אחה״צ, Blogger אריאל said...

חה, פטר, לא ידעתי שגם אתה משתמט.
בוא נוציא חוברת משלנו עם כל הבדיחות שאלה שכן עשו צבא רגישים מדי בשבילן (בחוברת המסריחה הראשונה רציתי לכתוב על העטיפה 'הנחה לחללים' וכולם התנגדו (

 
At 1:46 אחה״צ, Anonymous פטר said...

בוא

 
At 1:34 לפנה״צ, Anonymous פטר said...

אוקי תשמע רעיון לקומיקס שאני לא מצליח לצייר, אם בא לך לצייר אותו
זה שני ריבועים:
ריבוע ראשון: מישהו הולך ברחוב סוחב טלויזיה ושר לעצמו את "לונדון" של חווה אלברשטיין: "...בלונדון יש יותר סרטים... ...טרה לה לה... ...מוסיקה טובה... ...שאם למות כמו כלבה אז לפחות שהטלויזיה תהיה טלויזיה... ...לה לה לה... ...למות כמו כלבה... ...היאוש נעשה יותר נוח...". מולו הולכת חוה אלברשטיין ששרה לעצמה את השיר של סינרגיה: "...פיתאום גיליתי שאני אשם אני חושב על זה ולא נושם...".
ריבוע שני: האיש צועק: "תמותי כלבה!", זורק על חוה את הטלויזה שנתקעת לה בגולגולת והיא מתה. יש חץ על הטלויזיה שכתוב עליו "טלויזיה".

אין לזה כותרת וסינרגיה לא ממש קשור...
מה אתה אומר? תצייר?

יש גם קומיקס שעשיתי על "וי פור ונדטה" (קוראים לו "ו' בשביל נקמה") שיצא איזה 11 עמודים וצריך לצמצם את זה ל2-4 עמודים. אם נראה לך שתרצה לשבור ת'ראש על זה, תגיד לי ואני אשלח לך את התסריט.

 

הוסף רשומת תגובה

Links to this post:

צור קישור

<< Home